9. joulukuuta 2008

Mutta mitä tapahtui Jill Valentinelle?

10 kommenttia:

  1. Tuskinpa on kuollut.. Ei Capcom noin vain yhtäkkiä Jilliä tappaisi. Luulenpa että kyseessä on joku aivan muu, ja Capcom saa näin ihmiset innostumaan entisestään RE5:stä. :)

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti on kuollut. Vihaan Jilliä.

    VastaaPoista
  3. Hyvä jos on kuollut!

    VastaaPoista
  4. "Bella sanoi...

    Toivottavasti on kuollut. Vihaan Jilliä."


    Joo oot varmaan ainoa, joka vihaan Jilliä :D

    VastaaPoista
  5. Jee!

    Jill ei ole kuollut! Sain tänään tietää sen yhdeltä sivulta...

    VastaaPoista
  6. "Bella kirjoitti: Toivottavasti on kuollut. Vihaan Jilliä."

    No vihaatko ketää muita re-hahmoja sitten kun pelkästään Jilliä?

    VastaaPoista
  7. miksi vihaatte jilliä? "toivottavasti on kuollut. vihaan jilliä" tai "hyvä jos on kuollut" en tarkoita loukata mutta tuo on hieman (ai hieman!?) loukkaavaa. ps. mistä sivulta sait? jill sattuu nyt kuuluman lempihahmoihini

    VastaaPoista
  8. Hmm.. en ole samaa mieltä kanssasi. minusta ihmiset saavat omilla sivuillaan sanoa mitä haluaa!! mutta no joo.. Minä en vihaa ketään RE hahmoa

    VastaaPoista
  9. Katsoin Resident Evil Wiki-muotona ja Jillin tämänhetkinen tila (Status) sanottiin hänen olevan elossa. Silti hänestä ei ole kuulunut pitkään aikaan.

    VastaaPoista
  10. Jill ei ole kuollut ja hän on resident evil 5:sessa. Video kertoo kaiken.

    VastaaPoista