Tuskinpa on kuollut.. Ei Capcom noin vain yhtäkkiä Jilliä tappaisi. Luulenpa että kyseessä on joku aivan muu, ja Capcom saa näin ihmiset innostumaan entisestään RE5:stä. :)
miksi vihaatte jilliä? "toivottavasti on kuollut. vihaan jilliä" tai "hyvä jos on kuollut" en tarkoita loukata mutta tuo on hieman (ai hieman!?) loukkaavaa. ps. mistä sivulta sait? jill sattuu nyt kuuluman lempihahmoihini
Tuskinpa on kuollut.. Ei Capcom noin vain yhtäkkiä Jilliä tappaisi. Luulenpa että kyseessä on joku aivan muu, ja Capcom saa näin ihmiset innostumaan entisestään RE5:stä. :)
VastaaPoistaToivottavasti on kuollut. Vihaan Jilliä.
VastaaPoistaHyvä jos on kuollut!
VastaaPoista"Bella sanoi...
VastaaPoistaToivottavasti on kuollut. Vihaan Jilliä."
Joo oot varmaan ainoa, joka vihaan Jilliä :D
Jee!
VastaaPoistaJill ei ole kuollut! Sain tänään tietää sen yhdeltä sivulta...
"Bella kirjoitti: Toivottavasti on kuollut. Vihaan Jilliä."
VastaaPoistaNo vihaatko ketää muita re-hahmoja sitten kun pelkästään Jilliä?
miksi vihaatte jilliä? "toivottavasti on kuollut. vihaan jilliä" tai "hyvä jos on kuollut" en tarkoita loukata mutta tuo on hieman (ai hieman!?) loukkaavaa. ps. mistä sivulta sait? jill sattuu nyt kuuluman lempihahmoihini
VastaaPoistaHmm.. en ole samaa mieltä kanssasi. minusta ihmiset saavat omilla sivuillaan sanoa mitä haluaa!! mutta no joo.. Minä en vihaa ketään RE hahmoa
VastaaPoistaKatsoin Resident Evil Wiki-muotona ja Jillin tämänhetkinen tila (Status) sanottiin hänen olevan elossa. Silti hänestä ei ole kuulunut pitkään aikaan.
VastaaPoistaJill ei ole kuollut ja hän on resident evil 5:sessa. Video kertoo kaiken.
VastaaPoista