19. elokuuta 2009
Darkside Chronicles: Uusi hahmo
Resident Evil: Darkside Chronicles-pelissä nähdään uusi, mystinen hahmo. Naisen henkilöllisyyttä ei vielä tiedetä.
1 kommentti:
Anonyymi
22. elokuuta 2009 klo 13.52
OHO :o kukakohan?
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
OHO :o kukakohan?
VastaaPoista