Näyttää kyllä siistiltä toi peli ja varmaan kiva pelaa wii-ohjaimen kanssa. Harmi ettei tota oo X-boxille. Resident evil pelit on kyllä ihan huippuja!Peliuutiset kootusti:http://www.kookas.fi/news/109
Näyttää kyllä siistiltä toi peli ja varmaan kiva pelaa wii-ohjaimen kanssa. Harmi ettei tota oo X-boxille. Resident evil pelit on kyllä ihan huippuja!
VastaaPoistaPeliuutiset kootusti:
http://www.kookas.fi/news/109