24. syyskuuta 2009

Darkside Chronicles: uusi skenaario-pelivideo

1 kommentti:

  1. Näyttää kyllä siistiltä toi peli ja varmaan kiva pelaa wii-ohjaimen kanssa. Harmi ettei tota oo X-boxille. Resident evil pelit on kyllä ihan huippuja!

    Peliuutiset kootusti:
    http://www.kookas.fi/news/109

    VastaaPoista