30. syyskuuta 2009

Wentworth Miller on Chris Redfield


Pako-tähti Wentworth Miller esittää Chris Redfieldiä tulevassa Resident Evil: Afterlife-elokuvassa. Tämä tieto on nyt vahvistettu virallisesti.

Neljännessä Resident Evil-elokuvassa nähdään myös Spencer Locke, joka esitti Resident Evil: Tuho-leffassa K-Martia.

Weskerin esittäjä on vaihdettu - roolin sai nyt Shawn Roberts.

3 kommenttia:

  1. hyvin sopii wentworth chris:iks :) ja tuo näyttelijä, jota kaavailtiin weskerin rooliin näyttää paremmalle kuin se joka oli tuhossa.

    VastaaPoista
  2. Wentworth on liian läski Chrisiksi. Ja Weskerin esittäjä on ihan liian nuori.

    VastaaPoista
  3. En ole ikinä pitänyt Wentworthista :/.

    VastaaPoista