20. lokakuuta 2009

Darkside Chronicles: uusia pelivideoita







3 kommenttia:

  1. En ole Umbrella Chroniclesia kokeillut, joten mitenköhän RE tunnelma tämäntyylisessä pelissä mahtaa toimia? Suuri osa tunnelmaahan on ollut hahmojen hidas liiketeltavuus ja vähäiset ammukset.

    Peliuutiset - Kookas

    VastaaPoista
  2. ihan hyvä pelihän tuo umbrella chronicles oli mutta en usko että siinä ihan päästään samanlaiseen tunnelmaan kuin muissa peleissä... mutta suositteklen silti ostamaan se oli ihan hyvää ajanvietettä. itse olen jo ennakkotilannut tämän uusimman osan.

    VastaaPoista