Neljännen Resident Evil-elokuvan eli Afterlifen ensi-ilta on vaarassa siirtyä aiottua myöhemmäksi. Tekijöillä on vaikeuksia saada leffa valmiiksi alkuperäiseen ensi-iltaan eli elokuuhun 2010 mennessä. Julkaisu saattaakin tapahtua vasta tammikuussa 2011.
Päivitys: Huhu on nyt varmistettu todeksi, eli leffa todellakin myöhästyy.
Lähde
MIstäs tämmöinen huhu?
VastaaPoistaKiinnostaa vain kun olen extinctionin jälkeen kädet ristissä rukoillut että joko se seuraavaa Re tulisi!
Itse asiassa tämä huhu on nyt varmistettu todeksi, eli leffa todellakin myöhästyy.
VastaaPoistaMutta mistä Olet saanut tällaista tietoa??
VastaaPoistaLähde
VastaaPoista