15. tammikuuta 2010

Resident Evil Afterlife ei myöhästykään

Neljäs Resident Evil-elokuva Afterlife on jälleen alkuperäisessä aikataulussa ja saa ensi-iltansa syyskuussa 2010.

Lähde

2 kommenttia:

  1. hyvä ettei se myöhästykkään

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti parantaavat tarinaa lähemmäks pelien tarinaa ainaki mitä kuullut juttua ni parannusta pitäs tapahtua toivottavasti Jill nähtäisiin vähä kauemmin kuin 5 min pätkä

    VastaaPoista