17. maaliskuuta 2010

Resident Evil Apocalypse televisiossa

Nelonen esittää elokuvan Resident Evil: Apocalypse lauantaina 20.3. klo 0.25.

2 kommenttia:

  1. Eikö muuten tästä olekin kolmas jatko-osa tehty? Muistaakseni on. Katsoin molemmat ensimmäiset osat tälläkin kertaa, vaikka ne on aikaisemmin jo televisiossakin näytetty. Ihan hyvää meininkiä!

    VastaaPoista
  2. On tehty, mutta ei ole vielä suomen televiossa näytetty. Neljäskin osa tuloillaan/tuotannossa, tosin omasta mielestäni elokuvasarjan olisi saanut jättää tuohon kolmanteen osaan.

    VastaaPoista