Eikö muuten tästä olekin kolmas jatko-osa tehty? Muistaakseni on. Katsoin molemmat ensimmäiset osat tälläkin kertaa, vaikka ne on aikaisemmin jo televisiossakin näytetty. Ihan hyvää meininkiä!
On tehty, mutta ei ole vielä suomen televiossa näytetty. Neljäskin osa tuloillaan/tuotannossa, tosin omasta mielestäni elokuvasarjan olisi saanut jättää tuohon kolmanteen osaan.
Eikö muuten tästä olekin kolmas jatko-osa tehty? Muistaakseni on. Katsoin molemmat ensimmäiset osat tälläkin kertaa, vaikka ne on aikaisemmin jo televisiossakin näytetty. Ihan hyvää meininkiä!
VastaaPoistaOn tehty, mutta ei ole vielä suomen televiossa näytetty. Neljäskin osa tuloillaan/tuotannossa, tosin omasta mielestäni elokuvasarjan olisi saanut jättää tuohon kolmanteen osaan.
VastaaPoista