Helvetin ääliöt, jos Cameron ois tehny tai ollu edes mukana Ressa-leffoissa, ne olisivat hyviä. Anderson taas ei ole tehnyt oikeastaan yhtään hyvää leffaa ja tuskin tulee tekemäänkään. Harmi vain että tulevaisuudessa Resident Evil tunnetaan elokuvasarjana, ei pelisarjana.
Alice on minusta kertakäyttönen hahmo , ehk leffa Re 1 leffassa se oli hyvä mutta kaikkissa muissa se on aika öööh. . huono hahmo joka vie kaikken huomion muista Re hahmoista
Paska jätkä koko Paul.W.S.Anderson. Jos ei tuollaisen Ukrainalaisen muijan pöksyihin pääse ilman että raiskaa täydellisen pelisarjan maineen, kannattaa sitten ilman sitä slaavilaista römpsää olla.
Toivottovasti se leffan teko päättyy tähän osaan (ja ehkä mahdollesesti käy) koska toi alicen ylivoimaiset voimat on aika liikaa tossa leffas siis hallitta tulta! siis toi Re Leffat on ihan paskast!
vittu ressa pelit oli ennemmi parempia leffat on ihan perseestä kun joku saatanan alice super telekneettisilläpaskavoimillansa pilaa päivän että huh.......
huomaa et resident evil 5 on otettu jonkun verran...esim pyöväli ja weskerin silmälasien heitto :D
VastaaPoistavoi voi... James Cameron se jaksaa raiskata hyvän pelisarjan nimeä jo jopa 4:llä b-luokan elokuvalla. ei hyvä. *facepalm*
VastaaPoistalol..... mitäköhän tosta """"WESKERISTÄ""""" tulee.......
VastaaPoistalol mitä paskaa re leffat vois tehdä ihan täysin uusiksi ja toi vitun alice vittuun tuolt LOL
VastaaPoistaÄlkää ny vittu jaksako kitistä.
VastaaPoistaei james cameron ole ollenkaan mukana tässä elokuvassa, käytetty vain samaa tekniikkaa kuin avatarissa.
VastaaPoistaHelvetin ääliöt, jos Cameron ois tehny tai ollu edes mukana Ressa-leffoissa, ne olisivat hyviä. Anderson taas ei ole tehnyt oikeastaan yhtään hyvää leffaa ja tuskin tulee tekemäänkään. Harmi vain että tulevaisuudessa Resident Evil tunnetaan elokuvasarjana, ei pelisarjana.
VastaaPoistaAlice on minusta kertakäyttönen hahmo , ehk leffa Re 1 leffassa se oli hyvä mutta kaikkissa muissa se on aika öööh. . huono hahmo joka vie kaikken huomion muista Re hahmoista
VastaaPoistatoi hemmetin las plagas juttu menee vähän liian pitkälle... muutenkin ihan säälittäviä elokuvia ja sitten vielä zombit pois... ei menesty.
VastaaPoistaHAHA... Alice vois lähtee vittuun ja tilalle hahmoja peleist :P
VastaaPoistaPaska jätkä koko Paul.W.S.Anderson.
VastaaPoistaJos ei tuollaisen Ukrainalaisen muijan pöksyihin pääse ilman että raiskaa täydellisen pelisarjan maineen, kannattaa sitten ilman sitä slaavilaista römpsää olla.
^ Jep.
VastaaPoistaToivottovasti se leffan teko päättyy tähän osaan (ja ehkä mahdollesesti käy) koska toi alicen ylivoimaiset voimat on aika liikaa tossa leffas siis hallitta tulta! siis toi Re Leffat on ihan paskast!
VastaaPoistamitä mää oon ymmärtäny tää ei oo viiminen RE elokuv vaa seuraavat leffat liittyy peleihin sanoo paul w.s. andersson
VastaaPoistaKaikkeis eniten mua vituttaa toi "chris" ei näytä yhtää itteltään eikä kuullosta PERKELE!!!!
VastaaPoistanoitten re leffojen teko voi lopettaa ja poistaa koko hemmetin planeetalta ja viellä työntää sen tekiöiden perseisiin!!
VastaaPoistavittu ressa pelit oli ennemmi parempia leffat on ihan perseestä kun joku saatanan alice super telekneettisilläpaskavoimillansa pilaa päivän että huh.......
VastaaPoistasiis voi vittu teijä kakaroiden kanssa.
VastaaPoistavoi olla et liittyy peleihin mut super alice on mukana taas
VastaaPoistaminusta resident evil leffat ei oo pahoi
VastaaPoistahttp://www.youtube.com/watch?v=yefYAE_p1Yw
VastaaPoista