3. huhtikuuta 2010

Resident Evil Afterlife traileri

Elokuvan Resident Evil: Afterlife ensimmäinen traileri on vuotanut nettiin.

21 kommenttia:

  1. huomaa et resident evil 5 on otettu jonkun verran...esim pyöväli ja weskerin silmälasien heitto :D

    VastaaPoista
  2. voi voi... James Cameron se jaksaa raiskata hyvän pelisarjan nimeä jo jopa 4:llä b-luokan elokuvalla. ei hyvä. *facepalm*

    VastaaPoista
  3. lol..... mitäköhän tosta """"WESKERISTÄ""""" tulee.......

    VastaaPoista
  4. lol mitä paskaa re leffat vois tehdä ihan täysin uusiksi ja toi vitun alice vittuun tuolt LOL

    VastaaPoista
  5. Älkää ny vittu jaksako kitistä.

    VastaaPoista
  6. ei james cameron ole ollenkaan mukana tässä elokuvassa, käytetty vain samaa tekniikkaa kuin avatarissa.

    VastaaPoista
  7. Helvetin ääliöt, jos Cameron ois tehny tai ollu edes mukana Ressa-leffoissa, ne olisivat hyviä. Anderson taas ei ole tehnyt oikeastaan yhtään hyvää leffaa ja tuskin tulee tekemäänkään. Harmi vain että tulevaisuudessa Resident Evil tunnetaan elokuvasarjana, ei pelisarjana.

    VastaaPoista
  8. Alice on minusta kertakäyttönen hahmo , ehk leffa Re 1 leffassa se oli hyvä mutta kaikkissa muissa se on aika öööh. . huono hahmo joka vie kaikken huomion muista Re hahmoista

    VastaaPoista
  9. toi hemmetin las plagas juttu menee vähän liian pitkälle... muutenkin ihan säälittäviä elokuvia ja sitten vielä zombit pois... ei menesty.

    VastaaPoista
  10. HAHA... Alice vois lähtee vittuun ja tilalle hahmoja peleist :P

    VastaaPoista
  11. Paska jätkä koko Paul.W.S.Anderson.
    Jos ei tuollaisen Ukrainalaisen muijan pöksyihin pääse ilman että raiskaa täydellisen pelisarjan maineen, kannattaa sitten ilman sitä slaavilaista römpsää olla.

    VastaaPoista
  12. Toivottovasti se leffan teko päättyy tähän osaan (ja ehkä mahdollesesti käy) koska toi alicen ylivoimaiset voimat on aika liikaa tossa leffas siis hallitta tulta! siis toi Re Leffat on ihan paskast!

    VastaaPoista
  13. mitä mää oon ymmärtäny tää ei oo viiminen RE elokuv vaa seuraavat leffat liittyy peleihin sanoo paul w.s. andersson

    VastaaPoista
  14. Kaikkeis eniten mua vituttaa toi "chris" ei näytä yhtää itteltään eikä kuullosta PERKELE!!!!

    VastaaPoista
  15. noitten re leffojen teko voi lopettaa ja poistaa koko hemmetin planeetalta ja viellä työntää sen tekiöiden perseisiin!!

    VastaaPoista
  16. vittu ressa pelit oli ennemmi parempia leffat on ihan perseestä kun joku saatanan alice super telekneettisilläpaskavoimillansa pilaa päivän että huh.......

    VastaaPoista
  17. siis voi vittu teijä kakaroiden kanssa.

    VastaaPoista
  18. voi olla et liittyy peleihin mut super alice on mukana taas

    VastaaPoista
  19. minusta resident evil leffat ei oo pahoi

    VastaaPoista
  20. http://www.youtube.com/watch?v=yefYAE_p1Yw

    VastaaPoista