22. kesäkuuta 2010

Resident Evil Revelations traileri



3 kommenttia:

  1. Vaikuttaa perin kiintoisalta peliltä, mutta mikä tässä hommassa ärsyttää on se että pelintekijät käyttävät pelejä ns. ''porkkanana'' saadakseen kuluttajat ostamaan uusia konsoleita.

    VastaaPoista
  2. Hei wouwouwou WTF Siis Jill ja Chris mättää koht toisiaa. Siis ei hyvä täs on ny joku nakki haudattuna

    VastaaPoista
  3. Todellakin käytetään peliä porkkanana ostaa uusi konsoli, siksi on näiden pelien pelaaminenkin jäänyt hieman nelosen jälkeen. Onneks kaverit on rikkaita ja niiden luona voi pelaa kaikki ;P

    VastaaPoista