Capcom Japan on ilmoittanut että elokuva Resident Evil Degeneration saa jatko-osan nimeltä Resident Evil: Damnation. Japanin ensi-iltaa suunnitellaan vuodelle 2012. Elokuva on tietokoneanimaatiota kuten edeltäjänsä ja 3D. Leon Kennedy on jälleen päähenkilö.
Lähde (pdf-tiedosto)
tää degeneration on kyl parempi kun mitkään ressa leffat et en malta odottaa sitä uusinta
VastaaPoistaJep ja toivottavasti se jatko osa on parempi (ja leon näkyis siel enemmän)
VastaaPoistahttp://www.fin-tv.com/resident-evil-afterlife-2010/resident-evil-afterlife-2010-video_a1b392dc2.html
VastaaPoistakopioikaa yllä oleva osoite sieltä näkee resident evil afterlifen ilmaseks
Degeneration oli kyllä melkoista rahastus kuraa! En muista milloin olisin viimeksi nähnyt niin huonoa animointia. Oli kyllä aika karua ja juonikin oli kyllä aika shaibaa. Yritetty matkia vähän kakkosta. Oli niinku Antti Tuiskua, kaupallista rahastus paskaa ilman mitää sisältöä.
VastaaPoistaDegeneration on kyll iha hyvä mut liian vähän tapahtuma paikkoja :/ ensi lentoklenttä ja sit se labra ja the end... sais ny olla enemmän toimintaa ja enemmän LEONIA !! :D
VastaaPoistaNo tost ekast osast jäi kyl toimintaa puuttumaan. Muuten ihan hyvä. Toivon jatko-osalta enemmän toimintaa ja tapahtumapaikkoja!
VastaaPoista