30. maaliskuuta 2011

Resident Evil: Operation Raccoon City traileri

4 kommenttia:

  1. another left 4 dead -.-

    VastaaPoista
  2. Onks toi leffa vai peli ja öö millo tulee ja öö voiks 2 pelil ja öö onks zombei ja öö onks xboxille..?

    VastaaPoista
  3. pelihän toi. socomin tekijöiltä. team pohjasta räiskintää mut tulee siin vissiinkin singlekin. mitä sitä odottamaan tekijöiltä jotka on tehny vaa taktisia räiskintä pelejä ja sama systeemi upotetaan reiskaan. voi toi hyvä olla mutta ei toi enää kunnon reiska oo vaikkakin tämä boottaa sarjan. kuuleman perusteella

    VastaaPoista
  4. Noh se saattaa olla hyvä peli jos siinä olisi enemmän selviytymis kauhua ja mysteerejä kuin vanhois ressuis :P (ja Xboxille)

    VastaaPoista