24. maaliskuuta 2011

Resident Evil: Operation Raccoon City-peli tulossa

Pelissä voit pelata kokonaan toisella puolella kuin aiemmin. Pelaaja on osa Umbrella Security Services Squad-ryhmää. Umbrellan puolella ollessa pitää tuhota todisteita ja tappaa T-viruksesta selvinneitä Raccoon Cityssä vuonna 1998.

Pelaajan ryhmään kuuluu 4 ihmistä: Vector, Beltway, Bertha ja Spectre. Tavoitteet vaihtelevat sen mukaan kenellä päätät pelata.

Pelissä voit “muuttaa Resident Evilin historiaa”. Moni RE-sarjan vanha hahmo nähdään pelissä. Voit myös tappaa heitä.

Peli Resident Evil: Operation Raccoon City julkaistaan tänä syksynä Xbox360:lle, PS3:lle ja PC:lle.

7 kommenttia:

  1. wow aik siisti idea mut onks se sit niin hyvä peli jos voi muuttaa Re historiaa?

    VastaaPoista
  2. Nii.. Tosin olis kyl aika mielenkiintosta muutta pelin historiaa. Jos vaikka tapettaisiin esim.Leon. Pääsisikö Claire ja Sherry omin avuin ulos Raccoon citystä? Tai tulisiko Ashley pelastettua? Innolla odotan tätä peliä kumminkin.

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. jess, vihdoinkin saadaan zombit takas.. vanhaa kunnon seikkailua raccoon cityssa. toivottavasti tulee hyva peli.

    VastaaPoista
  5. siit onkii jo liikaa aikaa jossaa uues ressa pelis ois zombei...

    VastaaPoista
  6. Pelattavia hahmoja on 5. Viides on foureyes jolla voi ajoittan ohjata Zombeja

    VastaaPoista
  7. Tööt... Ja julkaisu pvä on 23 maaliskuuta euroopassa :p

    VastaaPoista