Uuu ku näyttää hyvältä
Menee boxille hankintaan varmasti.
Jes! Ei olis kyl uskonu et tulis vielä uus resident evil peli joka sijoittuis 1998 vuoden Raccoon Cityin. Xboxsille!!!
Olis aika pelottava ajatus jos siin pelissä nitistettään leonin niin mitä käy Claire,Sherrylle ja kaikken lisäksi Ashley >XD
Täs pelis voi kuulemma altistua T-virukselle ja muuttua zombiksi jota voi sitten pelata ja saalistaa muita pelaajia.Tällästä ei ookkaan ollu kuin Resident Evil Outbreak ja File 2 peleissä. Siistii!!!
Taas kerran Raccoon Cityä ja sen asukkaita koetellaan.
Uuu ku näyttää hyvältä
VastaaPoistaMenee boxille hankintaan varmasti.
VastaaPoistaJes! Ei olis kyl uskonu et tulis vielä uus resident evil peli joka sijoittuis 1998 vuoden Raccoon Cityin. Xboxsille!!!
VastaaPoistaOlis aika pelottava ajatus jos siin pelissä nitistettään leonin niin mitä käy Claire,Sherrylle ja kaikken lisäksi Ashley >XD
VastaaPoistaTäs pelis voi kuulemma altistua
VastaaPoistaT-virukselle ja muuttua zombiksi jota voi sitten pelata ja saalistaa muita pelaajia.
Tällästä ei ookkaan ollu kuin
Resident Evil Outbreak ja File 2 peleissä. Siistii!!!
Taas kerran Raccoon Cityä ja sen asukkaita koetellaan.
VastaaPoista