13. kesäkuuta 2011

Operation Raccoon City: Traileri

6 kommenttia:

  1. Uuu ku näyttää hyvältä

    VastaaPoista
  2. Menee boxille hankintaan varmasti.

    VastaaPoista
  3. Jes! Ei olis kyl uskonu et tulis vielä uus resident evil peli joka sijoittuis 1998 vuoden Raccoon Cityin. Xboxsille!!!

    VastaaPoista
  4. Olis aika pelottava ajatus jos siin pelissä nitistettään leonin niin mitä käy Claire,Sherrylle ja kaikken lisäksi Ashley >XD

    VastaaPoista
  5. Täs pelis voi kuulemma altistua
    T-virukselle ja muuttua zombiksi jota voi sitten pelata ja saalistaa muita pelaajia.
    Tällästä ei ookkaan ollu kuin
    Resident Evil Outbreak ja File 2 peleissä. Siistii!!!

    VastaaPoista
  6. Taas kerran Raccoon Cityä ja sen asukkaita koetellaan.

    VastaaPoista