12. tammikuuta 2012

Operation Raccoon City: Multiplayer traileri

5 kommenttia:

  1. Minkähän lainen mahtaa olla Raccoon Cityn loppu tos Resident Evil Operation Raccoon City pelissä?

    VastaaPoista
  2. JUOKSEVIA ZOMBEJA??!! Resident Evil Operation Raccoon Cityssä?! Ei oo totta. Sais kyl muuttaa käveleviksi ennen kuin tää peli julkastaan mut muuten hyvä peli.

    VastaaPoista
  3. Ei muut zombit kuin crimson headit juokse. niitä on REmakessakin

    VastaaPoista
  4. Ai niin ne! Crimson headit onkin sitten ekaa kertaa Raccoon Cityssä.

    VastaaPoista
  5. Minkä lainen toi Nordic Edition on?

    VastaaPoista