Mihinköhän se Resident Evil osuus jäi?Voisi paremmin antaa nimeksi "Bioware".Ei liity kyllä enää mitenkään Resident Eviliin.
Mutta ihmiset ajatelkaa elokuvat ja pelit erikseen! RE elokuvathan vaan lainailee asioita peleistä, eikä mitään sen kummempaa. :)
Mihinköhän se Resident Evil osuus jäi?
VastaaPoistaVoisi paremmin antaa nimeksi "Bioware".
Ei liity kyllä enää mitenkään Resident Eviliin.
Mutta ihmiset ajatelkaa elokuvat ja pelit erikseen! RE elokuvathan vaan lainailee asioita peleistä, eikä mitään sen kummempaa. :)
VastaaPoista