Kohtalainen pettymys kun nemesis on taas ihmisten "ohjattavissa", eli tappaa vain tiettyjä tyyppejä.. RE 3:ssa nemesis pieksi kaikki! Tuokaa sellanen nemesis uuteen ressa peliin ja kyllä käy! ..Eihän tuossa muuten mitää vikaa ole ja tuon kyllä hankin oli nemesis nössö tai ei =)
Resident Evil Operation Raccoon Cityn julkaisupäivä on oikeasti 23.3.2012 Sieltä mistä olen varannut sen niin on tänään lähetetty postissa tulemaan. JESS!!
Kohtalainen pettymys kun nemesis on taas ihmisten "ohjattavissa", eli tappaa vain tiettyjä tyyppejä.. RE 3:ssa nemesis pieksi kaikki! Tuokaa sellanen nemesis uuteen ressa peliin ja kyllä käy! ..Eihän tuossa muuten mitää vikaa ole ja tuon kyllä hankin oli nemesis nössö tai ei =)
VastaaPoistaResident Evil Operation Raccoon Cityn julkaisupäivä on oikeasti 23.3.2012 Sieltä mistä olen varannut sen niin on tänään lähetetty postissa tulemaan. JESS!!
VastaaPoista