Siistiltä näyttää, mutta eikö VIELÄKÄÄN VOI juosta ja ampua samaan aikaan. Tuosta näkee heti, että jos jää paikalleen kökkimään, vihut rynnii kimppuun right away.
Siistiltä näyttää, mutta eikö VIELÄKÄÄN VOI juosta ja ampua samaan aikaan. Tuosta näkee heti, että jos jää paikalleen kökkimään, vihut rynnii kimppuun right away.
VastaaPoista