Vuonna 2017 julkaistava uusi Resident Evil CG-elokuva on saanut nimekseen Vendetta. Päärooleissa ovat Leon, Chris ja Rebecca sekä yksi suosittu hahmo jota ei ole vielä paljastettu.
Kuvittelin aluksi, että kuvassa oli David King outbreak-sarjasta, mutta se olikin Leon...tai siis tämän nykyinen yrmy-lookki. Rebecca olisi kyllä kiva nähdä rainassa, vaikka kauhunsekaisin tuntein mietin miten paljon tämän designia on saatettu muuttaa.
Kuvittelin aluksi, että kuvassa oli David King outbreak-sarjasta, mutta se olikin Leon...tai siis tämän nykyinen yrmy-lookki.
VastaaPoistaRebecca olisi kyllä kiva nähdä rainassa, vaikka kauhunsekaisin tuntein mietin miten paljon tämän designia on saatettu muuttaa.