kyllä jää tämä peli pelamatta jos ei saa ykköspersoonaa muutaa normi pelitilaan.. mutta veikkaan että pystyy muuttaan persoonaa ku kokeilin valikkoo mennä mut eivät vaan halunneet näyttää kellä ukolla pelataa tätä
kyllä jää tämä peli pelamatta jos ei saa ykköspersoonaa muutaa normi pelitilaan.. mutta veikkaan että pystyy muuttaan persoonaa ku kokeilin valikkoo mennä mut eivät vaan halunneet näyttää kellä ukolla pelataa tätä
VastaaPoista