17. elokuuta 2007
Resident Evil Extinction redband-traileri
"Alice on ihmiskunnan ainoa toivo." Tähän tekisi mieli laittaa aika monta kirosanaa...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti