24. syyskuuta 2007
Resident Evil: Extinction sai viime perjantaina ensi-iltansa USA:ssa ja oli viikonlopun
katsotuin elokuva
.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti