17. joulukuuta 2007

Resident Evil: Degeneration-elokuva ilmestyy ensi vuonna. Leffa on tehty tietokonegrafiikalla ja sijoittuu aikaan seitsemän vuotta Raccoon Cityn jälkeen. Elokuvasta on julkaistu ensimmäinen traileri.







3 kommenttia:

  1. hmmm... toivon mukaan näitä re animaatio elokuvii tulis lisää. :D

    VastaaPoista
  2. tää oli mielettömän hyvä

    VastaaPoista
  3. Olihan se hyvä... Mutta missä kauhu? :D toivon kyllä että leffoja tulis lisää.

    VastaaPoista