2. joulukuuta 2007
Resident Evil Outbreakin nettipeliserverit sulkeutuvat USA:ssa 31.12.2007. Suomalaisiahan tämä
uutinen
ei kosketa millään tavalla, sillä pelin Eurooppa-versiossa ei koskaan ollut nettipelimahdollisuutta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti