Resident Evil 4 julkaistaan Playstation 3:lle ja Xbox 360:lle. Tässä versiossa Hunk on isommassa roolissa ja saa oman minipelin, aivan kuin Separate Ways PS2-versiossa.
milloinhan tämän pitäisi ilmestyä onko tietoa ja olisi hyvä jos ne tekisi sellaisen resident evil kokoelman missä olisi ne kaikki koska niitä ei tunnu löytyvän mistään.
milloinhan tämän pitäisi ilmestyä onko tietoa ja olisi hyvä jos ne tekisi sellaisen resident evil kokoelman missä olisi ne kaikki koska niitä ei tunnu löytyvän mistään.
VastaaPoistaEi ilmesty milloinkaan sillä kyseessä on aprillipila.
VastaaPoistaHuutiksesta löytyy paljon RE-pelejä.