7. maaliskuuta 2009
Mikä on huonoin pelielokuva?
Onko se kenties joku kolmesta Resident Evil-leffasta? Äänestää voit
Iltalehden
sivuilla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti