RE6 ei tulossa lähiaikoina
Resident Evil 5:n tuottaja Masachika Kawata on paljastanut ettei Capcom ole vielä päättänyt aikooko tehdä Resident Evil 6:n. Jos he päättävätkin tehdä RE6:n, menee vähintään neljä vuotta ennen kuin peli on kauppojen hyllyillä. Pahimmassa tapauksessa voi mennä jopa kahdeksan vuotta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti