Iltalehden Resident Evil 5-arvostelu on todella asiantunteva:
Zombeilta tulee matoja sisuksista ja parasiittejä päästä. Kyse on ehdottomasti aikuisten pelistä. Välillä zombit muuttuvat aika häiritsevän näköisiksi otuksiksi.
Harmi vaan ettei pelissä oikeasti ole yhtäkään zombia...
kyllä siinä pelissä joutuu vähäsen miettimäänkin, mutta muutoin hemmetin hyvä peli :)
VastaaPoista