7. toukokuuta 2009
Capcom E3-messuilla
Capcom
on ilmoittanut että Resident Evil Archives: Resident Evil (Wii) ja Resident Evil: Darkside Chronicles (Wii) ovat esillä E3-pelimessuilla jotka alkavat 1. kesäkuuta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti