4. heinäkuuta 2009

Darkside Chronicles: Uusi traileri

1 kommentti:

  1. Kato! Narttu punaisessa mekossa on palannut XD
    Peli näyttää ainakin paremmalta kuin Umbrellan Kronikat, plussaa tuo mukavaisesti Code Veronica skenaario, pakottaa ihan kuolaamaan Steve-tumpulaa <3
    Ja Leon on entistäkin hottimpi vanhoissa kledjuissaan XD

    VastaaPoista