Kato! Narttu punaisessa mekossa on palannut XD Peli näyttää ainakin paremmalta kuin Umbrellan Kronikat, plussaa tuo mukavaisesti Code Veronica skenaario, pakottaa ihan kuolaamaan Steve-tumpulaa <3 Ja Leon on entistäkin hottimpi vanhoissa kledjuissaan XD
Kato! Narttu punaisessa mekossa on palannut XD
VastaaPoistaPeli näyttää ainakin paremmalta kuin Umbrellan Kronikat, plussaa tuo mukavaisesti Code Veronica skenaario, pakottaa ihan kuolaamaan Steve-tumpulaa <3
Ja Leon on entistäkin hottimpi vanhoissa kledjuissaan XD