Minkähän lainen on tää neljäs osa. Onhan nää vanhemmat osat ollu tosi hyviä, no saapahan nähdä hyväää jatkoa uudelle sivulle.
Minkähän lainen on tää neljäs osa. Onhan nää vanhemmat osat ollu tosi hyviä, no saapahan nähdä hyväää jatkoa uudelle sivulle.
VastaaPoista