Paul Anderson on paljastanut että hän ohjaa neljännen Resident Evil-elokuvan. Leffassa on joitakin vanhoja hahmoja aikaisemmista elokuvista sekä peleistä. Anderson sanoo että iso osa elokuvan inspiraatiosta tulee Resident Evil 5-pelistä. Anderson aikoo uudelleenkäynnistää sarjan ja aloittaa uuden trilogian neljännellä leffalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti