23. heinäkuuta 2009
Uuden RE-elokuvan kuvaukset
Neljännen RE-elokuvan eli
Resident Evil: Afterlifen
kuvaukset alkavat Torontossa 28.9.2009 ja kestävät kahdeksan viikkoa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti