29. syyskuuta 2010
Tuleva peli: Resident Evil The Mercenaries 3D
Capcom on ilmoittanut julkaisevansa pelin nimeltä
Resident Evil The Mercenaries 3D
Nintendo 3DS-konsolille. Hahmoja ovat ainakin Jill, Chris ja Hunk. Pelissä on Mercenaries-tehtäviä Resident Evil 4- ja Resident Evil 5-peleistä, nyt 3D:nä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti