Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
naamapalmulla jatketaan
Jos tulee uusi osa ja eikä vielläkään Leonia tuu niin räjähdän >:/
Tosiaan, Leonia kaivataan Clairen ja Chrisin seuraksi. Alicelle toivon hidasta kidutuskuolemaa. Onko se muka liikaa pyydetty?
on. eihä anderssonni voi tehä leffaa jos milla ei oo heruttamas siin hidastuksissa
Jeah! hidas kuolema Alicelle! koska se on kerta käyttö hahmo >:D
Leonin pitäs olla uudes evilis.. (Vihdoin)
Leon joka tappais Alicen. olisko mitää :D \,,/ joku virus vaa tai sit sen systeemi tekis oikosulun ja se Alice sekois ja siks se pitäs tappaa ja Leon lähetetään tappamaan se :D
ei mitää kuolwmaa alicel >:/
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistanaamapalmulla jatketaan
VastaaPoistaJos tulee uusi osa ja eikä vielläkään Leonia tuu niin räjähdän >:/
VastaaPoistaTosiaan, Leonia kaivataan Clairen ja Chrisin seuraksi. Alicelle toivon hidasta kidutuskuolemaa. Onko se muka liikaa pyydetty?
VastaaPoistaon. eihä anderssonni voi tehä leffaa jos milla ei oo heruttamas siin hidastuksissa
VastaaPoistaJeah! hidas kuolema Alicelle! koska se on kerta käyttö hahmo >:D
VastaaPoistaLeonin pitäs olla uudes evilis.. (Vihdoin)
VastaaPoistaLeon joka tappais Alicen. olisko mitää :D \,,/ joku virus vaa tai sit sen systeemi tekis oikosulun ja se Alice sekois ja siks se pitäs tappaa ja Leon lähetetään tappamaan se :D
VastaaPoistaei mitää kuolwmaa alicel >:/
VastaaPoista