4. maaliskuuta 2011

Elokuva Resident Evil 5 tulossa

Sony Pictures on ilmoittanut että viides Resident Evil-elokuva tehdään, tietysti 3D:nä. Alustava ensi-ilta on 14.9.2012.

Lähde

9 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. naamapalmulla jatketaan

    VastaaPoista
  3. Jos tulee uusi osa ja eikä vielläkään Leonia tuu niin räjähdän >:/

    VastaaPoista
  4. Tosiaan, Leonia kaivataan Clairen ja Chrisin seuraksi. Alicelle toivon hidasta kidutuskuolemaa. Onko se muka liikaa pyydetty?

    VastaaPoista
  5. on. eihä anderssonni voi tehä leffaa jos milla ei oo heruttamas siin hidastuksissa

    VastaaPoista
  6. Jeah! hidas kuolema Alicelle! koska se on kerta käyttö hahmo >:D

    VastaaPoista
  7. Leonin pitäs olla uudes evilis.. (Vihdoin)

    VastaaPoista
  8. Leon joka tappais Alicen. olisko mitää :D \,,/ joku virus vaa tai sit sen systeemi tekis oikosulun ja se Alice sekois ja siks se pitäs tappaa ja Leon lähetetään tappamaan se :D

    VastaaPoista
  9. ei mitää kuolwmaa alicel >:/

    VastaaPoista