Resident Evil: Retribution 3D:n Toronton kuvauksissa sattuneen tapaturman johdosta kuusitoista ihmistä loukkaantui, ja kymmenen heistä joutui sairaalaan.
Eräs lavaste Cinespace Film Studiosilla romahti samalla, kun näyttelijät olivat filmaamassa kohtausta lavasteen päällä.
Loput uutisesta
Sitä siitä saa kun kuvaa paskaa elokuvaa.
VastaaPoistaAika ilkeä kommentti mutta Resident evil leffat on paskoja
VastaaPoista