12. lokakuuta 2011

Zombeja loukkaantui kuvauksissa

Resident Evil: Retribution 3D:n Toronton kuvauksissa sattuneen tapaturman johdosta kuusitoista ihmistä loukkaantui, ja kymmenen heistä joutui sairaalaan.

Eräs lavaste Cinespace Film Studiosilla romahti samalla, kun näyttelijät olivat filmaamassa kohtausta lavasteen päällä.

Loput uutisesta

2 kommenttia:

  1. Sitä siitä saa kun kuvaa paskaa elokuvaa.

    VastaaPoista
  2. Aika ilkeä kommentti mutta Resident evil leffat on paskoja

    VastaaPoista