30. tammikuuta 2012
Resident Evil 6: Hahmot
Leon saa aisaparikseen hahmon nimeltä Helena Harper.
1 kommentti:
Anonyymi
12. helmikuuta 2012 klo 17.37
höh.. luulin aluks et toi naikkonen olis ollu Ashley :D
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
höh.. luulin aluks et toi naikkonen olis ollu Ashley :D
VastaaPoista