Miksi oi miksi ei Resident Evil: Retribution -leffaa esitetä ollenkaan Suomessa elokuvateattereissa??? Protestoin!!! Faktat varmistettu elokuvateatterista.
Mitä hittoa? Olen jo pitkään ihmetellyt miksei Retribution näy Finnkinon sivuilla.
Kesällä kyseinen elokuva oli buukattuna syksylle ensi-ilta elokuvaksi. ???
Miksi oi miksi ei Resident Evil: Retribution -leffaa esitetä ollenkaan Suomessa elokuvateattereissa??? Protestoin!!!
VastaaPoistaFaktat varmistettu elokuvateatterista.
Mitä hittoa? Olen jo pitkään ihmetellyt miksei Retribution näy Finnkinon sivuilla.
VastaaPoistaKesällä kyseinen elokuva oli buukattuna syksylle ensi-ilta elokuvaksi. ???
VastaaPoista