18. syyskuuta 2012

Resident Evil: Retribution katsotuin leffa

Resident Evil: Retribution oli viikonlopun katsotuin elokuva Yhdysvalloissa.

Lue lisää

3 kommenttia:

  1. Miksi oi miksi ei Resident Evil: Retribution -leffaa esitetä ollenkaan Suomessa elokuvateattereissa??? Protestoin!!!
    Faktat varmistettu elokuvateatterista.

    VastaaPoista
  2. Mitä hittoa? Olen jo pitkään ihmetellyt miksei Retribution näy Finnkinon sivuilla.

    VastaaPoista
  3. Kesällä kyseinen elokuva oli buukattuna syksylle ensi-ilta elokuvaksi. ???

    VastaaPoista