Jos ette malta millään odottaa kyseistä leffaa joulukuulle saakka, voi sen katsoa ilmaiseksi täältä: www.nordic-tv.com
Eikö kannattais lopettaa ton laittomuuksia harjoittavan sivuston levittäminen?Toivottavasti tämän sivuston ylläpito sentään tajuaa poistaa tuon linkin tuonne. Tai koko kommentin.
Ei ole meidän vika että Suomi on niin paska maa että ei saa mitään aikasten tulemaan.
Eikö kannattais lopettaa ton laittomuuksia harjoittavan sivuston levittäminen?Toivottavasti tämän sivuston ylläpito sentään tajuaa poistaa tuon linkin tuonne. Tai koko kommentin.Vastaus: Ei oo pakko katsoa, matkusta Ruotsiin katsomaan äläkä niuhota pikkuasioista.
Jos ette malta millään odottaa kyseistä leffaa joulukuulle saakka, voi sen katsoa ilmaiseksi täältä: www.nordic-tv.com
VastaaPoistaEikö kannattais lopettaa ton laittomuuksia harjoittavan sivuston levittäminen?
VastaaPoistaToivottavasti tämän sivuston ylläpito sentään tajuaa poistaa tuon linkin tuonne. Tai koko kommentin.
Ei ole meidän vika että Suomi on niin paska maa että ei saa mitään aikasten tulemaan.
VastaaPoistaEikö kannattais lopettaa ton laittomuuksia harjoittavan sivuston levittäminen?
VastaaPoistaToivottavasti tämän sivuston ylläpito sentään tajuaa poistaa tuon linkin tuonne. Tai koko kommentin.
Vastaus: Ei oo pakko katsoa, matkusta Ruotsiin katsomaan äläkä niuhota pikkuasioista.