28. syyskuuta 2012

Resident Evil: Retributionin Suomen ensi-ilta?

Tässä on ollut epätietoisuutta siitä nähdäänko elokuvaa Resident Evil: Retribution ollenkaan Suomen valkokankailla.

Resident Evil: Retribution -leffan Suomen ensi-ilta on siirretty joulukuulle.

Lähde

4 kommenttia:

  1. Jos ette malta millään odottaa kyseistä leffaa joulukuulle saakka, voi sen katsoa ilmaiseksi täältä: www.nordic-tv.com

    VastaaPoista
  2. Eikö kannattais lopettaa ton laittomuuksia harjoittavan sivuston levittäminen?

    Toivottavasti tämän sivuston ylläpito sentään tajuaa poistaa tuon linkin tuonne. Tai koko kommentin.

    VastaaPoista
  3. Ei ole meidän vika että Suomi on niin paska maa että ei saa mitään aikasten tulemaan.

    VastaaPoista
  4. Eikö kannattais lopettaa ton laittomuuksia harjoittavan sivuston levittäminen?

    Toivottavasti tämän sivuston ylläpito sentään tajuaa poistaa tuon linkin tuonne. Tai koko kommentin.

    Vastaus: Ei oo pakko katsoa, matkusta Ruotsiin katsomaan äläkä niuhota pikkuasioista.

    VastaaPoista