Katsonpa sitten Retributionin Nordic Tv:llä, jos meidän suomalaisten rahat ei kelpaa.Killeri kuittaa.
Katsonpa sitten Retributionin Nordic Tv:llä, jos meidän suomalaisten rahat ei kelpaa.
VastaaPoistaKilleri kuittaa.