30. lokakuuta 2012

Resident Evil Retributionia ei nähdä Suomen leffateattereissa

Näin kertoo Finnkino:

Uusinta Resident Evil -leffaa ei tulla näkemään Suomessa valkokankailla, asiasta päätti elokuvan levittäjä.

1 kommentti:

  1. Katsonpa sitten Retributionin Nordic Tv:llä, jos meidän suomalaisten rahat ei kelpaa.

    Killeri kuittaa.

    VastaaPoista