3. helmikuuta 2014
RE6-elokuva ei tulekaan tänä vuonna
Aiemmin
väitettiin että Resident Evil 6-elokuva saisi ensi-iltansa syyskuussa 2014. Mutta nyt Paul W.S. Anderson on kertonut ettei leffan tekemistä ole vielä edes aloitettu.
Lähde
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti