Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Ei ketään kiinnosta mokoma paska. Pelataa vaan ressa zero ja 1-3 ja code veronicaa vaan
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaEi ketään kiinnosta mokoma paska. Pelataa vaan ressa zero ja 1-3 ja code veronicaa vaan
VastaaPoista